eDialog24 Offentlig
Sikker og effektiv dialog mellom innbygger og forvaltning
kundeservice
Tilgjengelig og trygg innbyggerdialog
Innbyggere forventer i dag å få like umiddelbar kontakt og tilgjengelige tjenester i offentlig sektor som det de er vant med i privat sektor. Med eDialog24 får offentlige virksomheter en kostnadseffektive og brukervennlige systemløsning for håndtering av innbyggerdialoger via en rekke ulike kanaler. eDialog24 er en norskutviklet løsning som leveres med høy grad av sikkerhet og fokus på personvern.
.
Økt synlighet og tilgjengelighet med Respondagram
Hvor synlig og lett tilgjengelig er din virksomhet på nett? eDialog24 har nå utviklet Respondagram som legger til rette for tilgjengelig tjenester og god innbyggerdialog ved å samle alle dine viktigste kontaktkanaler under ètt enkelt kontaktpunkt.
Med Respondagram styrer din virksomhet hvilke kanaler det ønskes trafikk i, samtidig som innbyggerne får en en lett tilgjengelig og oversiktlig presentasjon av kontaktmuligheter. Løsningen er tilpasset både web og mobil og forenkler og effektiviserer kontakt for både virksomhet og innbyggere.
For å sikre optimal tilpassing av Respondagram for din virksomhet kan du selv bestemme design, plassering og innhold. For kunder som benytter eDialog24 sin chat-løsning kan det også settes opp dynamisk tilgjengelighetssymbol på kontaktpunkt som speiler faktisk tilgjengelighet i organisasjonen.
Kontakt oss for mer informasjon om løsningen eller test Respondagram gratis i 1 mnd.
Vi har benyttet eDialog24 i åtte år og systemet er stabilt, har de funksjonene vi trenger (pluss litt til) samtidig som det er enkelt å bruke. Vi er også veldig fornøyd med kundeservicen vi får, både pga. kort responstid og god hjelp.
Dialogflyt
I eDialog24 kan kundeveileder med få klikk håndtere flere dialoger samtidig, «sette over» dialoger i organisasjonen eller chatte med andre interne ressurser. For å sikre strømlinjeformet og god dialogflyt har løsningen funksjonalitet for køstilling, rettighets- og tilgjengelighetsstyring av henvendelser. Løsningen har og smart funksjonalitet for intern og ekstern samhandling, besvarelse av ofte stilte spørsmål, kategorisering og lagring av arkivverdige dialoger via NOARK5-integrasjon eller enkel epost-eksport til CRM eller sak- /arkivløsning. Som en merverdi til kunder i offentlig sektor som benytter chatbots tilbyr vi nå sømløs integrasjon med eDialog24 Chat, det beste fra 2 verdener.
eDialog24 er en av de mest brukervennlige systemløsningene i markedet for effektiv dialoghåndtering og samhandling.
Invester i trygghet og sikkerhet
Med eDialog24 kan du være sikker på at dialoghåndtering og persondata er i trygge hender og i henhold til GDPR. eDialog24 er kvalitetssikret både på leveranse og teknisk løsning gjennom en årrekke som trofast leverandør av kundedialogløsninger for større virksomheter innen det offentlige og finanssektoren.
Med tidsaktuelle problemstillinger knyttet til store utenlandske aktørers behandling av persondata og manglende etterlevelse av GDPR kan det være lønnsomt og trygt å velge en mindre norsk aktør som eDialog24.
Vi bygger tillit til våre kunder gjennom tett dialog, god service og kvalitet i både leveranse og teknisk løsning.
sikkert valg
eDialog24 Offentlig
Vi i eDialog24 har jobbet med utvikling og leveranser av gode kundedialogløsninger for offentlig sektor i over 20 år. Arbeids- og administrasjonsdepartementet (Norge.no / Difi) var vår første kommersielle kunde på chat tilbake i 2002.
Med lang fartstid i offentlig sektor har vi god erfaring med hva offentlige virksomheter ønsker av funksjonalitet og hvilken arbeidsflyt og sikkerhetsnivåer det skal legges til rette for. eDialog24 har også god kjennskap til leverandørmarkedet i offentlig sektor og samarbeider med en rekke leverandører innen telefoni, video- og meldingstjenester, AI-løsninger, samtykkehåndtering, fagsystemer, samhandlingsverktøy, sak- arkiv og portal-løsninger som vil komme deg som kunde til gode. Blant annet samarbeider vi med Boost AI og Prokom Sem & Stenersen ift. sømløs integrasjon mellom menneskelig chat og chatbot. Vi samarbeider også med norske TRAQ som leverer løsninger for forenklet håndtering og forvaltning av samtykker.
Bestill gratis demo av eDialog24 eller kontakt oss direkte for mer informasjon om hvordan vi kan hjelpe deg å forenkle og effektivisere service, samhandling og innbyggerdialog.
Vi ønsker deg mer enn gjerne velkommen som ny eDialog24-kunde!
Fokus på sikkerhet og personvern (GDPR)
Smidig samtykkehåndtering
Sikker og stabil løsning
Omnikanalhåndtering
Brukervennlig chat-løsning
Chatbot integrasjon
Integrasjon / eksport til sak-/ arkiv
Utvidet SLA, norsk support
%
Bestill gratis demo
Spør oss!
Hovedkontor
Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim
Salg / Marked
Hovfaret 17B
0275 Oslo
Org.nr. 885 637 892