eDialog24 Handel
Kundeservice med fokus på sikkerhet, tilgjengelighet, dialog og gode brukeropplevelser.
kundeservice
Tilgjengelighet, tilgjengelighet, tilgjengelighet…
Tilgjengelighet er avgjørende for å få solgt varer og tjenester. Kunder har i dag større krav til gode brukeropplevelser og tar kjøpsbeslutninger vesentlig raskere enn tidligere. Økt globalisering og digitalisering har gjort kunder godt vant med enkel tilgang til varer, tjenester og service 24/7, 365 dager i året. Så enten du selger dine varer og tjenester på nett eller i butikk må kunder oppleve å ha enkel tilgang til produkt, service og support. Med eDialog24 og Respondagram er din virksomhet godt rustet til å møte kundens krav og forventninger.
.
Synlig tilgjengelighet med Respondagram
Har du noen gang besøkt en virksomhets nettside og brukt unødvendig mye tid på å finne frem til riktig kontaktinformasjon? eDialog24 har nå utviklet Respondagram som synliggjør og tilgjengeliggjør dine viktigste kundekanaler under ètt enkelt kontaktpunkt.
Med Respondagram styrer din virksomhet hvilke kanaler det ønskes trafikk i, samtidig som kundene får en en lett tilgjengelig og oversiktlig presentasjon av kontaktmuligheter. Løsningen er tilpasset både web og mobil og forenkler kontakt og dialog for både virksomhet og kunde.
For å sikre optimal tilpassing av Respondagram for din virksomhet kan du selv bestemme design, plassering og innhold. For kunder som benytter eDialog24 sin chat-løsning kan det også settes opp dynamisk tilgjengelighetssymbol på kontaktpunkt som speiler faktisk tilgjengelighet i organisasjonen.
Kontakt oss for mer informasjon om løsningen eller test Respondagram gratis i 1 mnd.
eDialog24 er et selskap som har levert smarte løsninger for våre digitale kanaler! Vi skal hjelpe sluttkundene våre med både fargeråd og teknisk hjelp, og eDialog24 har utviklet en veldig god løsning for nettsidene våre. Deres Respondagram gir våre kunder oversikt over de ulike chat-tjenestene på en elegant og kommunikativ måte! I tillegg til å være løsningsorienterte og ha gode utviklere på laget, så er alle på teamet hos eDialog24 serviceorienterte og de kommer superraskt tilbake på alle henvendelser. Det er veldig fint å samarbeide med en leverandør som forstår våre behov og ønsker så godt».
En løsning for alle typer virksomheter
eDialog24 har en kommunikasjonsløsning for de fleste virksomheter enten du ønsker en enkel chat-løsning til din nettbutikk, video-chat eller felles håndtering av alle dine viktigste kundekanaler. Den brukervennlige arbeidsflaten i eDialog24 gir kundeveiledere god oversikt over innkommende henvendelser og har funksjonalitet som effektiviserer dialoghåndtering både internt og eksternt. eDialog24 er en skalerbar kommunikasjonsplattform din virksomhet kan vokse i, og med.
Bestill en av våre produktløsninger, eller kontakt oss for mer informasjon og demo av mulighetene som ligger i eDialog24.
Dialogflyt og samarbeid
eDialog24 legger til rette for gode brukeropplevelser for dine kunder gjennom effektiv dialoghåndtering. Kundeveileder kan med få klikk håndtere flere dialoger samtidig, «sette over» dialoger i organisasjonen eller chatte med andre interne ressurser. For å sikre strømlinjeformet og god dialogflyt har løsningen funksjonalitet for køstilling, rettighets- og tilgjengelighetsstyring av henvendelser. eDialog24 har og smart funksjonalitet for intern og ekstern samhandling, besvarelse av ofte stilte spørsmål, kategorisering og lagring av dialoger i historikk eller ved enkel epost-eksport til CRM. For kunder som benytter chatbot fra Boost AI tilbyr vi nå sømløs integrasjon med vår chat-løsning, opplev det beste fra 2 verdener.
eDialog24 er en av de mest brukervennlige systemløsningene i markedet for effektiv dialoghåndtering og samhandling.
Invester i trygghet og sikkerhet
Med eDialog24 kan du være sikker på at dialoghåndtering og persondata er i trygge hender, og i henhold til GDPR. eDialog24 er kvalitetssikret både på leveranse og teknisk løsning gjennom en årrekke som trofast leverandør av kundedialogløsninger for større virksomheter innen finanssektoren i Norge.
Med tidsaktuelle problemstillinger knyttet til store utenlandske aktørers behandling av persondata og manglende etterlevelse av GDPR kan det være lønnsomt og trygt å velge en mindre norsk aktør som eDialog24.
Vi bygger tillit til våre kunder gjennom tett dialog, god service og kvalitet i både leveranse og teknisk løsning.
sikkert valg
eDialog24 Handel
Vi i eDialog24 har jobbet med utvikling og leveranser av gode digitale løsninger for små og store virksomheter i over 20 år.
Som en aktør med lang fartstid innen digital utvikling har eDialog24 opparbeidet en unik erfaring og kompetanse om hva norske virksomheter har av ønsker og behov innen kommunikasjon. eDialog24 har også god kjennskap til leverandørmarkedet i Norge og samarbeider med en rekke av de beste leverandørene innen telefoni, video-/meldingstjenester, AI-løsninger, samtykkehåndtering, fagsystemer, samhandlingsverktøy, CRM- og CMS-løsninger. Sammen med våre «Best of Breed»-samarbeidspartnere kan vi alltid tilby deg som kunde gode kundedialogløsninger.
Kontakt oss direkte for mer informasjon om hvordan vi kan hjelpe din virksomhet med å forenkle og effektivisere dialoghåndtering, samhandling og kundeservice.
Vi ønsker deg mer enn gjerne velkommen som ny eDialog24-kunde!
Fokus på sikkerhet og personvern (GDPR)
Smidig samtykkehåndtering
Sikker og stabil løsning
Omnikanalhåndtering
Brukervennlig chat-løsning
Chatbot integrasjon
Integrasjon / eksport CRM
Utvidet SLA, norsk support
%
Bestill gratis demo
Spør oss!
Hovedkontor
Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim
Salg / Marked
Hovfaret 17B
0275 Oslo
Org.nr. 885 637 892