eDialog24 Finans
De mest effektive kundesentrene med de mest fornøyde sluttkundene
kundeservice
Tett dialog med kunden
Kunder har i dag større kunnskap og frihet knyttet til finansielle beslutninger og kundelojalitet kan ikke lenger tas for gitt. Enten du er en bank, kredittselskap eller forsikringsselskap vil eDialog24 legge til rette for å gjøre kundeservice til din sterkeste fordel. Vi samler dine kanaler i en brukervennlig arbeidsflate og gjør det enkelt å levere god sømløs kundeservice på tvers av flere kanaler. eDialog24 sikrer samtidig at din virksomhet leverer kundeservice etter de høyeste standarder og ivaretar sikkerhet og «compliance».
Prisvinnende kundeservice
Vi i eDialog24 er stolte av å ha kunder innen finanssektoren som år etter år blir nominert til, eller vinner bransjepriser for sin gode kundeservice. Sparebank 1 SR-Bank ble vinner av beste kundeservice i kategorien Bank under Kundeservicedagene i 2020, Sparebanken Møre vant kundeserviceprisen under Call Center-dagene 2019 og Sbanken vant årets beste kundeservicebedrift i 2018 med både Sparebank 1 og Sparebanken Vest som nominerte.
Vi er godt fornøyd med eDialog24 som vår leverandør av Chat- og SoMe- løsninger. De har utviklet et verktøy som kan benyttes på flere Facebook- kontoer kombinert med våre kunder som chatter fra nettbanken/hjemmesiden vår. På denne måten kan vi tilby kundene våre rask og effektiv hjelp via våre egne plattformer, men også Facebook. Vi har gått i fra og ha en effektivitet på opptil 15 min til ett par minutter. eDialog24 har vært imøtekommende og behjelpelige når det kommer til utvikling og ønsker.
Alt på ett sted
Med eDialog24 har din virksomhet en felles forespørselsliste for smidig håndtering av sosiale medier kanaler, chat, e-post, SMS mm. Den brukervennlige arbeidsflaten gir kundeveiledere god oversikt over innkommende henvendelser og har funksjonalitet som effektiviserer dialoghåndtering og samhandling både internt og eksternt. Løsningen legger til rette for gode brukeropplevelser for kunder og gir vesentlige tidsbesparelser for ansatte.
Kontakt oss for mer informasjon og demo av mulighetene som ligger i eDialog24.
Tilgjengelighet, oversikt og kontroll
Kunder forventer å ha enkel tilgang til kontakt, hvor som helst, når som helst. Det er ikke lenger nok å være tilgjengelig i flere kanaler, man må også enkelt kunne bytte kanal i en samtale uten å miste kontekst. Med eDialog24 har din organisasjon full oversikt over kundedialoger med mulighet til å bytte kanal og sette over samtaler uten å miste dialoginnhold. Dialoger kan automatisk fordeles i organisasjonen basert på tilgjengelighet, regel- eller rettighetsstyring.
Invester i trygghet og sikkerhet
Mens din virksomhet fokuserer på å hjelpe kunder med gode finansielle råd så har vi i eDialog24 fokus på å sikre deg god kommunikasjonsflyt og trygg behandling av dine kundedata. eDialog24 møter enterprise-kunder sine utvidede krav til «compliance», sikkerhet og personvern. Vi kan forsikre deg om at dine kundedialoger og kundedata er i trygge hender.
Kontakt oss for nærmere informasjon om «on premise»- leveranse og hvilke sikkerhetsnivåer som kan tilbys.
sikkert valg
eDialog24 Finans
Vi i eDialog24 har jobbet med utvikling og leveranser av gode kundedialogløsninger for finanssektoren i over 15 år.
Vi har opparbeidet oss god erfaring med hva bedrifter i finanssektoren ønsker av funksjonalitet og hvilken arbeidsflyt og sikkerhetsnivåer det skal legges til rette for. Blant annet samarbeider eDialog24 med TietoEvry og er en av få leverandører som kan tilby autentisert chat i nettbank.
Annen funksjonalitet som er etterspurt av våre finanskunder er omnikanalhåndtering, smidig funksjonalitet for håndtering av felles kundesenter, sømløs integrasjon mellom chatbot og human chat mm.
Bestill gratis demo av eDialog24 eller kontakt oss direkte for mer informasjon om hvordan vi kan hjelpe din virksomhet med å gjøre kundeservice til ditt største konkurransefortrinn.
Vi ønsker deg mer enn gjerne velkommen som ny eDialog24-kunde!
"On premise" leveranse
Sikker og stabil løsning
Autentisert chat med Bank ID / SAML
Smidig samtykkehåndtering
Felles kundesenter funksjonalitet
Omnikanalhåndtering
Chatbot integrasjon
Utvidet SLA, norsk support
%
Bestill gratis demo
Spør oss!
Hovedkontor
Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim
Salg / Marked
Hovfaret 17B
0275 Oslo
Org.nr. 885 637 892