eDialog24 FREE

eDialog24

Feel FREE

eDialog24 FREE  gir deg mulighet til å tilby dine kunder god support og effektiv kundeservice – helt gratis!

eDialog24 FREE er en gratis web-basert chat-løsning som passer perfekt for startups og små bedrifter. Ved hjelp av få klikk har du etablert en løsning for enkel og effektiv håndtering av kundedialoger fra din nettbutikk eller dine nettsider.

eDialog24 FREE

Beskrivelse

eDialog24 FREE er en gratis web-basert chat-løsning som passer perfekt for startups og små bedrifter. Ved hjelp av få klikk har du etablert en løsning for enkel og effektiv håndtering av kundedialoger fra din nettbutikk eller dine nettsider. Som en bonus er håndtering av firma e-post inkludert i løsningen. Effektiv håndtering av chat og e-post i samme løsning!

Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene GO, FLOW, PRO eller CUSTOM.

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler
  • Web-Chat
    eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate.

     

  • E-post
    eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Messenger. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.

    Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.

     

Funksjonalitet

eDialog24 FREE leveres med 3 brukerprofiler som standard. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir muligheter for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse, samt sette over dialoger og sende meldinger til andre registrerte ressurser. 

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.

 

Priser

Etablering – kr. 0,- 
Fri etablering inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.

Abonnement – kr. 0,- / mnd.
Fritt abonnement inkluderer drift, vedlikehold og fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill eDialog24 FREE her

=

2 kanaler inkludert

=

Web-Chat + e-post

=

Sikker løsning

=

Enkel etablering

=

Stor funksjonalitet

=

Skalerbar løsning

=

Fri etablering

=

Fritt abonnement

=

Fri support

%

Plug and Play…

Med eDialog24 FREE får din virksomhet en profesjonell og fleksibel web-chat helt gratis! Som en bonus kan du koble til virksomhetens e-postkonto for å ha kontroll på dine skriftlige kanaler.

Send oss en bestilling med dine opplysninger og vi setter opp web-chat for deg på dagen. Eneste du trenger å gjøre er å lime inn en liten kode snutt i ditt publiseringsverktøy og vipps så er du oppe og står med egen web-chat på dine nettsider eller i din nettbutikk.

Tilby dine kunder service og support på chat, de vil elske det!

Charity

Vil bare takke for at dere er så hjelpsomme i disse tider. Jeg skryter veldig av dere til alle i organisasjonen fordi jeg mener løsningen er veldig bra.

Nelli Rachel Kongshaug 
Leder Kors På Halsen, Røde Kors

Bestill gratis demo

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892