eDialog24 FLOW

eDialog24

Feel the FLOW

eDialog24 FLOW sikrer din bedrift god intern og ekstern kommunikasjonsflyt gjennom effektiv og strukturert håndtering av kundedialoger.

eDialog24 FLOW er en web-basert kundedialogløsning for bedrifter som vil ha full kontroll på både kundedialoger og internkommunikasjon. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser via kanalene chat, Messenger Facebook wall og e-post i èn og samme arbeidsflate.

b3lineicon|b3icon-user-network||User Network

eDialog24 FLOW

Beskrivelse

eDialog24 FLOW er en web-basert kundedialogløsning for bedrifter som vil ha full kontroll på både kundedialoger og internkommunikasjon. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser via kanalene chat, Messenger Facebook wall og e-post i èn og samme arbeidsflate.

eDialog24 FLOW sikrer din bedrift god intern og ekstern kommunikasjonsflyt gjennom effektiv og strukturert håndtering av kundedialoger.

Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene  PRO eller CUSTOM.

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler
  • Web-chat
    eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate.
  • Messenger
    eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd.
  • Facebook wall
    eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at kommentarer på dine Facebook-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd.
  • E-post
    eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat, Messenger og Facebook wall. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.

    Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.

Funksjonalitet

eDialog24 FLOW leveres med 30 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser. 

Din bedrift kan settes i samarbeid med andre bedrifter som bruker eDialog24 og ha dialogutveksling og dele kompetanse ved godkjenning fra begge parter. 

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.

 

Priser

Etablering – kr. 5.300,-
Etableringskostnad inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.

Abonnement – kr. 4.265,- / mnd.
Abonnement inkluderer fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill eDialog24 FLOW her

=

4 kanaler inkludert

=

30 brukerprofiler inkludert

=

Rask og enkel etablering

=

Stor funksjonalitet

=

Skalerbar løsning

=

Sikker løsning

=

Fri support

%

God kommunikasjonsflyt og samhandling

Mange bedrifter håndterer fortsatt alle sine kommunikasjonskanaler separat og ansatte veksler mellom grensesnitt for e-post, chat, Facebook, Teams mm. Ved å jobbe på denne måten bruker de ansatte unødvendig mye tid og bedriften har   liten oversikt og kontroll på hva som er sagt eller gjort i dialog med kunder.

Med eDialog24 FLOW håndterer man kundedialoger i ett felles grensesnitt med mulighet for å sette over kundedialoger til andre interne ressurser, opprette og delegere oppgaver samt chatte internt med eget meldingssystem. Løsningen forenkler og effektiviserer kundehåndtering, gir bedre oversikt og kontroll på kundedialoger og legger til rette for god samhandling og godt samarbeid internt.

eDialog24 FLOW

Sentinel Software AS har stor nytte av eDialog24 som chat- og e-posthåndteringsløsning. Vi har benyttet deres tjenester i over 15 år.

Arnt Løve Furset 
Leder Kundeservice, Sentinel Software AS / CarWeb

Bestill gratis demo

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892