eDialog24 CHARITY

eDialog24

CHARITY

eDialog24 CHARITY styrker din organisasjons tilstedeværelse på nett og gir muligheter for å hjelpe og støtte flere tjenestebrukere på en raskere og mer strukturert måte. 

eDialog24 CHARITY er en kostnadsfri, sikker og anonym chatløsning rettet mot hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner. Løsningen gir mulighet for raskt å etablere et effektivt og godt lavterskeltilbud for tjenestebrukere og medlemmer. eDialog24 CHARITY har  funksjonalitet for å etablere et rikt samarbeidsnettverk mellom ulike frivillige organisasjoner for å legge til rette for kompetansedeling og samhandling

b3lineicon|b3icon-heart-care||Heart Care

eDialog24 CHARITY

Beskrivelse

eDialog24 CHARITY er en kostnadsfri, sikker og anonym chatløsning rettet mot hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner. Løsningen gir mulighet for raskt å etablere et effektivt og godt lavterskeltilbud for  tjenestebrukere og medlemmer. eDialog24 CHARITY har  funksjonalitet for å etablere et rikt samarbeidsnettverk mellom ulike frivillige organisasjoner for å legge til rette for kompetansedeling og samhandling. I tillegg til anonym chat er håndtering av Facebook wall og 1 e-postkonto inkludert i løsningen.

Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene GO, FLOW, PRO eller CUSTOM.

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler
  • Anonym chat
    eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din organisasjon.

    Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig for alle brukerprofiler i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate.

  • Facebook wall
    eDialog24 kobles mot til organisasjonens Facebook-konto og sikrer at kommentarer på dine Facebook-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd.
  • E-post
    eDialog24 kobles mot din organisasjons e-postkonto (typisk post@organisasjon.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Facebook wall. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.


    Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling

 

Funksjonalitet

eDialog24 CHARITY leveres med 10 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser. 

Din organisasjon kan settes i samarbeid med andre frivillige organisasjoner og dele kompetanse og dialogutveksling ved godkjenning fra begge parter. 

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.

 

Priser

Etablering – kr. 0,- 
Etablering inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler. Ekstra  brukerprofiler og tilpasninger/integrasjoner kan bestilles.

Abonnement – kr. 0,- / mnd.
Abonnement for løsningen er kostnadsfri og inkluderer fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill eDialog24 CHARITY her

=

Anonym chatløsning

=

Kostnadsfri

=

Enkel etablering

=

Eksternt samarbeid

=

Skalerbar løsning

=

Over 50 referanser

=

Fri support

%

Lavterskeltilbud for kontakt

Covid19-pandemien har gjort til at hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner har hatt en enorm økning i antall henvendelser. Dette har igjen ført til stor etterspørsel etter produktløsninger som eDialog24 CHARITY som sikrer gode lavterskeltilbud for tjenestebrukere gjennom anonym chat.  Anonym chat senker terskelen for kontakt og gjør det enklere for personer i sårbare situasjoner å åpne opp om sensitive og vanskelige samtaleemner.

Er du på leting etter et godt lavterskeltilbud for din organisasjon? Kontakt oss for mer informasjon om eDialog24 CHARITY eller bestill løsning i dag.

Charity

Vi er nå i startfasen til også benytte oss av eDialog24 og deres
programvare for å kunne besvare henvendelser vi mottar på sms. Også
her opplever vi stor grad av velvilje og positivitet- de jobber med å utvikle programvaren slik at den tilfredsstiller våre behov.

Margrethe Østerhus 
Avdelingsleder – Barnevernvakta, mottak og alarmtelefonen

Bestill gratis demo

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892