Priser og løsninger
Vi gir deg frihet til å velge en løsning som er tilpasset din bedrifts behov.
valgfrihet
Bestill ønsket løsning
GO
FLOW
PRO
CUSTOM
FREE
CHARITY
eDialog24 GO
Beskrivelse
eDialog24 GO er en web-basert kundedialogløsning for små og mellomstore bedrifter som ønsker å jobbe smart med kunden i fokus. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser via kanalene chat, Messenger og e-post i èn og samme arbeidsflate.
eDialog24 GO er kommunikasjonsverktøyet som vil hjelpe din organisasjon å effektivisere og strukturere innkommende henvendelser, samt sikre god intern og ekstern kommunikasjonsflyt.
Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene FLOW, PRO eller CUSTOM.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
- Web-chat
eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. - Messenger
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. Innkommende meldinger varsles med lyd. - E-post
eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Messenger. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.
Funksjonalitet
eDialog24 GO leveres med 10 brukerprofiler som standard. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir muligheter for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse, samt sette over dialoger og sende meldinger til andre registrerte ressurser.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.
Bestill eDialog24 GO her
eDialog24 FLOW
Beskrivelse
eDialog24 FLOW er en web-basert kundedialogløsning for bedrifter som vil ha full kontroll på både kundedialoger og internkommunikasjon. Løsningen kan etableres på kort tid og gir tilgang til enkel og effektiv håndtering av henvendelser via kanalene chat, Messenger Facebook wall og e-post i èn og samme arbeidsflate.
eDialog24 FLOW sikrer din bedrift god intern og ekstern kommunikasjonsflyt gjennom effektiv og strukturert håndtering av kundedialoger.
Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene PRO eller CUSTOM.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
- Web-chat
eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. - Messenger
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - Facebook wall
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at kommentarer på dine Facebook-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - E-post
eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat, Messenger og Facebook wall. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.
Funksjonalitet
eDialog24 FLOW leveres med 30 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser.
Din bedrift kan settes i samarbeid med andre bedrifter som bruker eDialog24 og ha dialogutveksling og dele kompetanse ved godkjenning fra begge parter.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.
Bestill eDialog24 FLOW her
eDialog24 PRO
Beskrivelse
eDialog24 PRO er en kundedialogløsning for større bedrifter som ønsker strømlinjeformet kommunikasjon av høy kvalitet både internt og eksternt.
eDialog24 PRO legger til rette for oversikt og kontroll på kundedialoger gjennom enhetlig håndtering av kanalene chat, e-post. Messenger, Facebook wall og Twitter i èn og samme arbeidsflate. Egen internchat forenkler og effektiviserer samarbeid og samhandling internt.
For utstrakt nytteverdi kan løsningen integreres mot et utvalg av fagsystemer, CRM-, og telefoniløsninger.
Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningen CUSTOM.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
- Web-chat
eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. - Messenger
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - Facebook wall
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at kommentarer på dine Facebook-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - Twitter
eDialog24 kobles mot til bedrifts Twitter-konto og sikrer at kommentarer på dine Twitter-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - E-post
eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat, Messenger og Facebook wall og Twitter. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling
Funksjonalitet
eDialog24 PRO leveres med 50 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser.
Din organisasjon kan settes i samarbeid med andre virksomheter som benytter eDialog24 og ha dialogutveksling og dele kompetanse ved godkjenning fra begge parter.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.
Be om tilbud på Dialog24 PRO her
eDialog24 CUSTOM
Beskrivelse
eDialog24 CUSTOM er løsningen for bedrifter som vil skreddersy sin egen kundedialogløsning etter eget ønske og behov.
eDialog24 CUSTOM gir din virksomhet full frihet til å velge kanaler, antall brukerprofiler og integrasjoner som ønskes for å møte de ønsker og krav din virksomhet har til en god kundedialogløsning.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
-
Friheten til å velge mellom en rekke kanaler…
- Chat (anonym chat)
- E-post
- Facebook wall
- Messenger
- SMS
- Video
Funksjonalitet
eDialog24 CUSTOME leveres etter kundens eget ønske om funksjonalitet, antall kanaler, antall brukerprofiler og eventuelle integrasjoner.
Kontakt oss for nærmere informasjon om mulighetsbilde i løsningen.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00.
Be om tilbud på eDialog24 CUSTOM her
eDialog24 FREE
Beskrivelse
eDialog24 FREE er en gratis web-basert chat-løsning som passer perfekt for startups og små bedrifter. Ved hjelp av få klikk har du etablert en løsning for enkel og effektiv håndtering av kundedialoger fra din nettbutikk eller dine nettsider. Som en bonus er håndtering av firma e-post inkludert i løsningen. Effektiv håndtering av chat og e-post i samme løsning!
Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene GO, FLOW, PRO eller CUSTOM.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
- Web-Chat
eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. - E-post
eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Messenger. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling.
Funksjonalitet
eDialog24 FREE leveres med 3 brukerprofiler som standard. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir muligheter for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse, samt sette over dialoger og sende meldinger til andre registrerte ressurser.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.
Bestill eDialog24 FREE her
eDialog24 CHARITY
Beskrivelse
eDialog24 CHARITY er en kostnadsfri, sikker og anonym chatløsning rettet mot hjelpelinjer, frivillige og ideelle organisasjoner. Løsningen gir mulighet for raskt å etablere et effektivt og godt lavterskeltilbud for tjenestebrukere og medlemmer. eDialog24 CHARITY har funksjonalitet for å etablere et rikt samarbeidsnettverk mellom ulike frivillige organisasjoner for å legge til rette for kompetansedeling og samhandling. I tillegg til anonym chat er håndtering av Facebook wall og 1 e-postkonto inkludert i løsningen.
Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningene GO, FLOW, PRO eller CUSTOM.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
- Anonym chat
eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din organisasjon.Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig for alle brukerprofiler i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate.
- Facebook wall
eDialog24 kobles mot til organisasjonens Facebook-konto og sikrer at kommentarer på dine Facebook-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - E-post
eDialog24 kobles mot din organisasjons e-postkonto (typisk post@organisasjon.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat og Facebook wall. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.
Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling
Funksjonalitet
eDialog24 CHARITY leveres med 10 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser.
Din organisasjon kan settes i samarbeid med andre frivillige organisasjoner og dele kompetanse og dialogutveksling ved godkjenning fra begge parter.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.
Bestill eDialog24 CHARITY her
sikkert valg
Hvorfor velge eDialog24
Vi i eDialog24 har jobbet med utvikling og salg av kundedialogløsninger mot både privat og offentlig sektor i over 20 år.
Vi har opparbeidet oss god erfaring med hva bedrifter ønsker av funksjonalitet og hvilken arbeidsflyt det skal legges til rette for.
For å gjøre det enkelt for deg som kunde har vi laget 6 ulike pakkeløsninger som skal kunne dekke de fleste bedrifts behov for kanalvalg, brukerprofiler og funksjonalitet.
Med eDialog24 kan du enkelt oppgradere til neste pakkeløsning når behovet oppstår – eDialog24 er en løsning din bedrift kan vokse i og med.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen som ny eDialog24-kunde!
Stor funksjonalitet
Fleksibel løsning
Enkel installasjon
Sikker og stabil løsning
Fri support
Over 300 gode kunder
%
Bestill gratis demo
Spør oss!
Hovedkontor
Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim
Salg / Marked
Hovfaret 17B
0275 Oslo
Org.nr. 885 637 892