eDialog24 CUSTOM

eDialog24

CUSTOM

eDialog24 CUSTOM er løsningen for bedrifter som vil skreddersy sin egen kundedialogløsning etter eget ønske og behov.

Løsningen gir deg frihet til å velge kanaler, antall brukerprofiler og integrasjoner som ønskes for å møte de ønsker og krav din bedrift har til en god kontaktsenterløsning.

b3lineicon|b3icon-bulb-gear||Bulb Gear

eDialog24 CUSTOM

Beskrivelse

eDialog24 CUSTOM er løsningen for bedrifter som vil skreddersy sin egen kundedialogløsning etter eget ønske og behov.

eDialog24 CUSTOM gir din virksomhet full frihet til å velge kanaler, antall brukerprofiler og integrasjoner som ønskes for å møte de ønsker og krav din virksomhet har til en god kundedialogløsning.  

Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.

Kanaler

Friheten til å velge mellom en rekke kanaler…

  • Chat (anonym chat)
  • E-post
  • Facebook wall
  • Messenger
  • Twitter
  • SMS
  • Video
Funksjonalitet

eDialog24 CUSTOME leveres etter kundens eget ønske om funksjonalitet, antall kanaler, antall brukerprofiler og eventuelle integrasjoner.

Kontakt oss for nærmere informasjon om mulighetsbilde i løsningen.

Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. 

 

Priser

Etablering – Pris gis etter tilbudsforespørsel
Etableringskostnad inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av ønsket løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.

Abonnement – Pris gis etter tilbudsforespørsel
Abonnement inkluderer drift, vedlikehold og fri support mellom  kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Trafikkkostnader knyttet til enkelte kanaler kommer i tillegg.

 *Alle priser er eks.mva.

Bestill tilbud på eDialog24 CUSTOM her

=

Velg kanaler

=

Velg integrasjoner

=

Velg antall brukerprofiler

=

Stor funksjonalitet

=

Skalerbar løsning

=

Sikker løsning

=

Fri support

%

Velg bare det du trenger

eDialog24 CUSTOM gir deg mulighet til å velge de kanalene og den funksjonaliteten som din virksomhet faktisk har bruk for, alt fra en enkel chatløsning til en kompleks kundedialogløsning med flere kanaler, stor funksjonalitet og integrasjoner. 

Hensikten med denne produktløsningen er å kunne tilby gode tilpassede kundedialogløsninger for alle typer virksomheter. Du velger innhold og funksjonalitet, vi hjelper deg med oppsett, tilpasninger og rådgivning.

Charity

Vi er godt fornøyd med eDialog24 som vår leverandør av Chat- og SoMe- løsninger. De har utviklet et verktøy som kan benyttes på flere Facebook- kontoer kombinert med våre kunder som chatter fra nettbanken/hjemmesiden vår. På denne måten kan vi tilby kundene våre rask og effektiv hjelp via våre egne plattformer, men også Facebook. Vi har gått i fra og ha en effektivitet på opptil 15 min til ett par minutter. eDialog24 har vært imøtekommende og behjelpelige når det kommer til utvikling og ønsker.

 

Cecilie Kristiansen
Fagansvarlig SoMe, Sparebank 1 Kundesenter

Bestill gratis demo

Spør oss!

Hovedkontor

Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim

Salg / Marked

Hovfaret 17B
0275 Oslo

Org.nr. 885 637 892