eDialog24 PRO
eDialog24
Be a PRO
eDialog24 PRO forenkler og profesjonaliserer din bedrifts håndtering av kundedialoger.
PRO er en kundedialogløsning for større bedrifter som ønsker strømlinjeformet kommunikasjon av høy kvalitet både internt og eksternt.
eDialog24 PRO
Beskrivelse
eDialog24 PRO er en kundedialogløsning for større bedrifter som ønsker strømlinjeformet kommunikasjon av høy kvalitet både internt og eksternt.
eDialog24 PRO legger til rette for oversikt og kontroll på kundedialoger gjennom enhetlig håndtering av kanalene chat, e-post. Messenger, Facebook wall og Twitter i èn og samme arbeidsflate. Egen internchat forenkler og effektiviserer samarbeid og samhandling internt.
For utstrakt nytteverdi kan løsningen integreres mot et utvalg av fagsystemer, CRM-, og telefoniløsninger.
Ved utvidet behov for kanaler, brukerprofiler, funksjonalitet eller integrasjoner kan løsningen enkelt oppgraderes til produktløsningen CUSTOM.
Sikkerhet og behandling av personvernopplysninger ivaretas i løsningen iht. GDPR-lovgivning.
Kanaler
- Web-chat
eDialog24 genererer et lite script som limes inn på din bedrifts nettside. Scriptet gjør at et dynamisk kontaktpunkt for chat kommer til syne på nettsiden. Når kunder klikker på kontaktpunktet vil de kunne chatte direkte med tilgjengelige brukerprofiler i din bedrift. Tilgang til chat kan styres med faste åpningstider eller basert på tilgjengeligheten til brukerprofiler som er registrert i løsningen. Innkommende chathenvendelser varsles med lyd og vil være synlig i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate. - Messenger
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at meldinger via Facebook Messenger kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - Facebook wall
eDialog24 kobles mot til bedrifts Facebook-konto og sikrer at kommentarer på dine Facebook-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - Twitter
eDialog24 kobles mot til bedrifts Twitter-konto og sikrer at kommentarer på dine Twitter-innlegg kommer til syne i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate og kan besvares direkte fra eDialog24. Innkommende meldinger varsles med lyd. - E-post
eDialog24 kobles mot din bedrifts e-postkonto (typisk post@bedrift.no) og sikrer at alle e-poster rutes inn i en felles forespørselsliste i eDialog24 sin arbeidsflate, på lik linje med henvendelser via chat, Messenger og Facebook wall og Twitter. Innkommende e-poster varsles med lyd og får et særegent ticket-nummer.Alle innkommende dialoger kan besvares direkte med å dobbeltklikke på henvendelsen i forespørselsfeltet, eller delegeres til en annen tilgjengelig ressurs i organisasjonen ved hjelp av «sett over»-funksjonen. Avsluttede dialoger lagres i historikk og kan hentes frem igjen ved behov for etterbehandling
Funksjonalitet
eDialog24 PRO leveres med 50 brukerprofiler. Brukerprofiler er de interne ressursene som din organisasjon ønsker skal håndtere henvendelser i 1.linje eller 2.linje. Løsningen gir mulighet for å regelstyre henvendelser basert på tilgjengelighet og kompetanse samt sette over dialoger og sende interne og eksterne meldinger til andre registrerte ressurser.
Din organisasjon kan settes i samarbeid med andre virksomheter som benytter eDialog24 og ha dialogutveksling og dele kompetanse ved godkjenning fra begge parter.
Løsningen leveres med fri support. Kundeservice kan kontaktes på virkedager mellom kl. 08.00 – 16.00. Utvidet SLA kan bestilles.
Priser
Etablering – Pris gis etter tilbudsforespørsel
Etableringskostnad inkluderer konfigurering, test og kvalitetssikring av løsning samt basisoppsett av organisasjon og tilhørende brukerprofiler.
Abonnement – Pris gis etter tilbudsforespørsel
Abonnement inkluderer drift, vedlikehold og fri support mellom kl. 08.00 – 16.00 på virkedager. Utvidet SLA kan bestilles.
*Alle priser er eks.mva.
Bestill eDialog24 PRO her
5 kanaler inkludert
50 brukerprofiler inkludert
Rask og enkel etablering
Stor funksjonalitet
Skalerbar løsning
Sikker løsning
Fri support
%
Profesjonell kundebehandling
Med inntil 50 brukerprofiler inkludert i løsningen gir PRO muligheter for å etablere eDialog24 som en viktig kanal for internkommunikasjon i tillegg til utstrakt håndtering av eksterne henvendelser. Ved å involvere viktige ressurser og støttefunksjoner i virksomheten legges det til rette for rask kundeservice med god kvalitet i flere kanaler.
eDialog24 PRO gir din virksomhet en profesjonell og fleksibel løsning som sikrer effektiv kommunikasjon og samhandling internt, samt oversikt og kontroll på eksterne henvendelser i dine viktigste skriftelige kanaler.
Vi har benyttet eDialog24 i åtte år og systemet er stabilt, har de funksjonene vi trenger (pluss litt til) samtidig som det er enkelt å bruke. Vi er også veldig fornøyd med kundeservicen vi får, både pga. kort responstid og god hjelp.
Bestill gratis demo
Spør oss!
Hovedkontor
Ingvald Ystgaards Vei 23
7047 Trondheim
Salg / Marked
Hovfaret 17B
0275 Oslo
Org.nr. 885 637 892